Icon
HER TÜRLÜ SORUNUZ İÇİN BANA YAZIN szgezgi@gmail.com

17 Aralık 2015 Perşembe

Annagaspi BB Krem

Merhaba.  Uzun zamandır BB Kremler hakkında yazmak istiyordum. Çünkü bu konuda çok soru geliyor.

Bu esnada yeni kurulan portakalrengi.com isimli kozmetik ve dermokozmetik web sitesi ile karşılaştım ve denemem için bana Annagaspi markalı bir BB krem gönderdiler.  
Böylece hem bu krem hakkındaki deneyimimi paylaşmak hem de genel olarak BB krem hakkındaki görüşlerimi yazmak için bir fırsat bulmuş oldum. Farklı ürünlere meraklıysanız siteyi incelemenizi öneririm. Anladığım kadarıyla doğal içeriğe önem veren ürünler tercih ediyorlar. Ayrıca sitenin hem kullanımı kolay hem de ürün çeşidi fazla.

Malum BB Kremler oldukça popüler oldu. Takipçilerim de bunların arasında daha doğal içeriği sahip olanlar var mıdır diye sormaktalar.

Öncelikle belirtmem lazım ki ben günlük olarak makyaj yapmıyorum. Ancak zaman zaman sabah kalktığımda kendimi renksiz hissettiğimde her kadın gibi yüzüme renk ve ışıltı gelmesini isterim.

İşte böyle günlerde fondöten yerine neden BB Krem kullanırım. İçeriğine çok fazla takılmam çünkü  zaten kırk yılda bir kullanırım. Ancak eğer makyaj yapmak sizin için vazgeçilmezse ve her durumda fondöten kullanmadan yapamam diyorsanız, gözenekleri tıkamayan, cildinizin nefes almasını engellemeyen ve en önemlisi ayrıca bir nemlendirici ihtiyacı gerektirmeyen BB kremleri tercih etmenizi öneririm. Çünkü fondöten altına mutlaka nemlendirici sürmek gerekir. Böylece iki kimyasal eder :) Yani bence BB krem daha masum. 

Annagaspi BB Kremi de, deneme fırsatı buldum. Kremi nemlendirici yerine kullandım. Bir kere cildimde hiçbir kuruluk sorunu yaşamadım. En büyük korkum zaten kuru olan cildime iyi gelip gelmeyeceğiydi. Nemlendirme konusunda oldukça başarılı.

Ayrıca sürdüğüm andan itibaren yüzüme ışıltı verdi ve ton farklılıklarını dengeledi. Kapatıcı özelliği de oldukça kuvvetli. Yani deneyimim gayet olumlu sonuçlandı. Yüzünüzde kalıp gibi durmuyor, gayet doğal bir görüntü veriyor.

Yaptığım araştırmalar sonucunda Annagaspi BB kremin bitkisel, mineralli fondöten özelliği ile natürel bej renkte, cilt leke veya kusurlarını kapatmak için tasarlandığını öğrendim.

Ayrıca 39 koruma faktörü olması da güneşten kaynaklanan cilt lekeleri ve yıpranmalarına karşı son derece önemli.

Yine içeriğinde leke giderici özellik olduğu belirtiliyor. Bende böyle bir sorun yok ama kullanan ve fayda gören arkadaşlar varsa yorumlarını yazabilirler.


İçeriğindeki maddelere gelince; hepsini tek tek yazmayacağım. İçinde fiziksel güneş koruyucu ve organik UV emici maddeler, arının gövdesinin arka bölümünün altında bulunan, balmumu bezelerinden salgıladığı yumuşak bir madde olan beeswax (yanık, çatlak tedavisi), mineraller olduğu gibi paraben gibi sevmediğimiz koruyucu kimyasal maddeler de var. Öte yandan tamamen doğal içerikli bir krem bulmak mümkün mü bilemiyorum.  


Bir dahaki yazımda Institut Esthederm Cellular Water Spray hakkındaki görüşlerimi bulabilirsiniz. 

0 yorum:

Yorum Gönder