Icon
HER TÜRLÜ SORUNUZ İÇİN BANA YAZIN szgezgi@gmail.com

7 Eylül 2015 Pazartesi

Kendi tarlanız olduğunu hayal edin!

Toprak beni çekiyor. Kendi ürettiğim kıpkırmızı domatesi dalından koparmak istiyorum. Onun o mis kokusunu içime çekmek istiyorum.

Tavuklarım bahçede dolaşsın, sıcacık yumurtaları ile sabah kahvaltımı yapayım istiyorum.

İneğim, koyunum, keçimle mutlu mutlu yaşayıp, nimetleriyle peynir, yağ yapmak istiyorum.

Turşumu, salçamı, konservemi, kuru sebzelerimi hep kendim yapmak istiyorum.

Ama ne bir tarlam var, ne de param :)



Bu yüzden aklıma bir fikir geldi. Acaba Ankara yakınlarında bir tarla kiralayıp ikiye bölsem.

Yarısını ekip biçsem. Kalan yarısını da her gün tarla sulayıp bakım yapamayacak meraklılara kiralasam.

Tüm bakımlarını ben yaptırsam, onlar da gelip kendi bahçelerinin mahsulünü toplasa, mangalını yaksa, diğer ürünlerden alsa, gezse, dinlense, hamakta sallansa...

Ben orayı bir rüya alemine çevirsem.

Haftasonları çimenlerin üstünde yoga yapsak, detoks yapsak,

Ördekler, tavuklar, çiçekler, hamaklar, salıncaklar,

Yumurtalar, peynirler,

Hepsi organik...

Nasıl olur, ne dersiniz?


1 yorum:

  • Unknown says:
    9 Eylül 2015 00:21

    Güzel fikir 😊

Yorum Gönder