Icon
HER TÜRLÜ SORUNUZ İÇİN BANA YAZIN szgezgi@gmail.com

19 Eylül 2013 Perşembe

Down Under Natural's Nude Hacimlendirici Şampuan Analizi


Piyasada kolaylıkla bulabileceğiniz ve nispeten doğal içeriğe sahip şampuanları tanıtmaya devam ediyorum. Daha önce de hep söylediğim gibi %100 doğal ve hiçbir kimyasal kullanılmamış bir şampuan bulmanız mümkün değil. Bu bakımdan illa ki şampuan kullanacağım diyorsanız daha az zararlı madde içeren ürünleri kullanmak her zaman iyidir. Yok eğer ben şampuan kullanmak istemiyorum diyorsanız, buyurun buraya : NO-POO

Bugün daha önce kullanmış olduğum Down Under Natural's Nude Hacimlendirici Şampuandan bahsedeceğim. Bu şampuanı Watson’s, Gratis gibi mağazalarda kolaylıkla bulabilirsiniz. Fiyatı sanırım 18 lira civarında ama ben kullanalı zaman geçtiği için tam hatırlamıyorum....

Ürünün etiketinde ince telli ve zayıf saçlar için olduğu yazıyor. Benim saçlarım pek ince telli değil ama kardeşimin saçları çok ince telli ve hiç gür değil, ona faydası olur diye almıştım açıkçası. Bunun dışında %98’inin bitkilerden oluştuğunu belirtmişler ki Down Under Natural’s markasının beyanına güveniyorum. Ürün bambu ve soya proteini kompleksi içeriyor. Ayrıca içeriğinde siyah çay, ısırgan otu ve kaolin çamuru varmış.

Gelelim kullanım deneyimine. Ürün ambalajı şık bir tasarıma sahip fakat ürünü kullandıkça şampuanı çıkarmak zorlaşıyor.

Şampuan köpürüyor, içinde SLS olmadığı söylenmiş. Bu doğru. Fakat içinde deterjan olmayan hiçbir madde köpürmez. Bu nedenle SLS yerine mutlaka benzeri bir kimyasal olmak zorunda. Down Under Natural's Nude Hacimlendirici Şampuanın içinde de Sodium Lauryl Sulfoacetate var. Bu kimyasal son yıllarda hızla SLS’nin yerine kullanılmaya başlandı. Bu ürün hakkında farklı yorumlar mevcut. Bitkisel kökenli olduğu için (palm yağı) zararsız olduğunu iddia edenler var ama unutmayalım ki SLS’de bitkisel kökenli. Ayrıca içinde sülfat olmadığı için daha iyi olduğunu iddia edenler var. Sülfatla,  Sulfoacetate’in birbirinden çok farklı olmadığını söyleyen de var. Söylediğim gibi şampuandan tamamen vazgeçip no-pooer olmayacaksanız, çok seçeneğimiz yok. Konu ile ilgili aşağıdaki linkleri inceleyebilirsiniz.



Paraben içermiyor. Hayvanlar üzerinde denenmemiş.
Gelelim deneyime, Down Under Natural's Nude Hacimlendirici Şampuandan saçınızı mükemmel yapmasını beklemeyin. Zaten bir şampuan saçınızı ne kadar mükemmel yapıyorsa o kadar zararlıdır. Nemlendiriyor mu? Ben bir fark hissetmedim. Kepek sorunu yaşamadım fakat yaşayan arkadaşlarım oldu. Saçlarım (krem kullanmadım) oldukça zor tarandı ama bu da iyi bir şey. Saçlarımda olumlu bir değişiklik yapmadı, olumsuz bir değişiklik de yapmadı. Hacim verme konusuna gelince, bu konuda kardeşim de ben de saçımızda bir hacim farkı hissetmedik. Eğer kolay taranan, harika görünümlü saçlar istiyorsanız bu şampuanı önermem ama nispeten daha az kimyasal istiyorsanız kesinlikle öneririm. Bu arada bu şampuanı kullanıp da kepek sorunu yaşayanlar varsa burada paylaşabiliriz. 

TÜM ÜRÜN ANALİZLERİ İÇİN TIKLAYINIZ


Doğal Cilt Bakımı Projesi genel olarak araştırmalardan derlenmiştir, ürün analizleri aksi belirtilmedikçe deneyime dayalı orijinal içeriktir. Siteme link vererek yazılarımı kullanabilirsiniz.

13 yorum:

  • Belgin Güven Takunyacioglu says:
    19 Eylül 2013 06:25

    no-pooer olmaya niyetlendim, ama Bodrum da sular inanılmaz kireçli, saçlarda boyalı ve kuru, bu yüzden şüphelerim var

  • sezgi says:
    20 Eylül 2013 10:04

    Belgin merhaba, ben de her yaz datcaya giderim, sular aynen cok kirecli. Karbonanatı karıştırdığın suyu ıyı sudan kullan. Bence sorun yasamazsın. belki de sacların kullandığın sampuan nedeniyle kurumustur. Bir de baslayınca hemen vazgeçme. Deneyimini paylaşırsan çok sevinirim. Sevgiler.

  • Leyla says:
    6 Kasım 2013 11:54

    bu şampuanı kullanmaya başlayalı bir hafta oldu kepeklenme sorunu ile karşılaştım,saçlarım çok çabuk yağlanıyo ve dökülüyo diye doğal olmasından dolayı bu şampuanı tercih ettim ama bi faydası olmayck gibi

  • sezgi says:
    6 Kasım 2013 23:26

    Leyla merhaba, bu şampuanı kullanan çoğu kişi aynı sorunu yaşıyor, bence bir süre daha devam edebilirsin. Eğer bir değişiklik olmazsa değiştirirsin, bir de nispeten daha doğal olan şampuanlardan saçları çok güzel yapmasını beklememek lazım. Sevgiler

  • Hilal Kahya says:
    20 Ocak 2014 11:07

    Doğal olduğu için denemeye karar verdim. Fakat tıpkı sözünü ettiğiniz gibi kepeklenme sorunu yarattı.

  • sezgi says:
    20 Ocak 2014 23:45

    Hilal evet maalesef böyle bir sıkıntı oluyor, belki zaman içinde bu sorunu düzeltecek bir şeyler yaparlar. Sevgiler.

  • Adsız says:
    26 Mart 2014 13:33

    Ben de her türlü kimyasaldan arindim, hatta su an no-poo dayim ama vazgecmeyi düşünüyorum, saci sampuan kadar güzel yapmayacagini düşündüğüm için nispeten dogal cozumlere yonelmenizi tavsiye ederim

  • sezgi says:
    29 Mart 2014 12:59

    Ben de maalesef no poo yu her zaman uygulayamıyorum, o zaman da basa dönüyorum. En azından sls içermeyen şampuan kullanıyorum.

  • Adsız says:
    15 Kasım 2014 08:15

    ben de kullanıyorum bu ürünü yaklaşık bir yıldır,çok az saçım vardı hala az ama baya fark etti,çok az ve ince telli saçı olanlara tavsiye ederim

  • ful says:
    24 Aralık 2014 02:07

    Ben de piyasadaki bebe şampuanları konusundaki yorumunuzu merak ediyorum. Ben uni baby nin şampuanına başladım 10 gün oldu. İçinde paraben sls boya parfüm barındırmadığı iddasında. Beneim saçlarıma iyi geldi. Sizin yorumunuz nedir?

  • sezgi says:
    28 Aralık 2014 23:48

    Merhaba,

    Bebe şampuanları diğer şampuanlara göre daha sağlıklı bence. Bu nedenle tercih edilebilir. Sevgiler.

  • tuuçe says:
    23 Şubat 2016 12:33

    Hangi şampuan i kullanıyorsunuz acaba bnde arayış içindeyim sacin ince telli ve çabuk yaglaniyor

  • sezgi says:
    24 Şubat 2016 08:23

    Otacı kullanıyorum ama saçlarım kalın telli, fark eder mi bilmiyorum. Sevgiler

Yorum Gönder